maandag 26 maart 2012

vervolg veldtraining

zondagmorgen vroeg  zijn we weer het veld in geweest , eerst gelopen op grasland dat ging redelijk goed.
toen in de auto naar een ander perceel , en dat werd een stoppelveld .
daar aangekomen haalde ik Kyra uit de auto en liet haar over het stoppelveld lopen met mijn hulp liep ze al aardig de slagen.  ze liep dit in een ontzettend hoog tempo geweldig om te zien toen ik haar terug riep had ze het schuim op der bek staan . Boo had ik ook bij me maar omdat ze nog nooit veldwerk gedaan heeft en daar nu ook te oud voor is om dat te leren heb ik haar gedirigeerd , met natuurlijk op het eind wel een dummy .
en dat ging erg goed dus je kunt wel zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn beide honden.
 daarna ben ik naar het water gegaan om ze allebei lekker te laten zwemmen en vrij te laten rennen .
toen we daarna thuis kwamen hadden ze allebei behoorlijk last van moeheid , dus daar hadden we de rest van de dag niet veel last meer van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten